neděle 21. prosince 2014

Vánoční prázdninový read-a-thon - Info a přihlašování



Ehm... Já vím, že je to na poslední chvíli. Ale i tak. Potřebuji přes prázdniny číst (hlavně do školy), a tak jsem se rozhodla si udělat read-a-thon, který poběží od pondělka až do 4. ledna. Od pátého už běží Bout of Books, takže to akorát hezky naváže.

A o co půjde?

Jedná se o klasický read-a-thon. Žádné výzvy mít nebudu, jde jen o to donutit se číst více než normálně a třeba ještě stihnout zmenšit svojí TBR kupičku. Já plánuji zveřejnit článek s cíli a updaty, kam se budu snažit psát každý den (pokud budu doma).

Pokud máte chuť se zapojit, zapište se do linkovače i s odkazem na blog :)








5 komentářů :

  1. Skvelý nápad toto :) Už som prihlásený :))

    OdpovědětVymazat
  2. Super, stejně jsem měla v plánu číst hodně, tak mě to aspoň donutí to pořádně hecnout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nápad, hned jsem se přihlásila :) O prázdninách toho plánuji přečíst hodně, hlavně si chci dát re-reading svých oblíbených knih :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sice jsem si přísahala, že do read-a-thonů se už pouštět nebudu, ale... No, ono je to jedno, stejně si musím čtecí maraton uspořádat soukromě kvůli povinný četbě. Takže se možná i přidám... =D

    OdpovědětVymazat