neděle 15. února 2015

Čteme Darrena Shana


Knihy mého nejoblíbenějšího spisovatele bych mohla číst pořád. A proto jsem se zapojila i do společného čtení knih tohohle autora, které pořádá Adelica z Knižní louky. Jde o to přečíst libovolný počet knih od pana Shana. Žádné donucování, prostě vlastní tempo. A jelikož na re-reading není nikdy pozdě, jdu na to.


Níže najdete seznam Darrenových knih, které mám doma a chtěla bych je číst (či re-readovat), Škrtnuté knihy se mi už podařilo v rámci maratonu přečíst.



Sága Darrena Shana (12 dílů):
1) Madame Okta
2) Upírův pomocník
3) Krvavé chodby
4) Upíří hora
5) Zkoušky smrti
6) Upíří kníže
7) Lovci z přítmí
8) Spřeženci noci
9) Zabijáci úsvitu
10) Jezero duší
11) Pán stínů
12) Synové osudu


Sága Demonata (10 dílů):
1) Demonata
2) Démon a zloděj
3) Massagre
4) Bec
5) Krvavá kreatura
6) Démoni apokalypsy
7) Stín smrti
8) Vlčí ostrov
9) Temné volání
10) Hrdinové pekel


Sága Lartena Hroozleyho (4 díly):
1) Zrození zabijáka
2) Oceán krve
3) Palác prokletých
4) Bratři až do smrti


Trilogie Město (3 díly):
1) Procesí mrtvých
2) Na horizontu pekla
3) Město hadů


Zom-B (doma 3 díly):
1) Zom-B
2) Zom-B Underground
3) Zom-B City


Samostatně stojící knihy:
• Thin Executioner

3 komentáře :

  1. Musím se přiznat, že o tomhle autorovi slyším prvně, ale jeho knihy mě v tuhle chvíli dost nalákaly, takže si ho dám na seznam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, ani ne před týdnem jsem opět dokončila jeho upíří ságu :D Že bych si dala už asi čtvrtý re-reading? Shan je můj nejoblíbenější spisovatel a nikdy nedokáže zklamat. Ani nevíš, jak moc ti v dobrém slova smyslu závidím jeho knihy, zvláště pak ty anglické... :3 No, uvidíme.. třeba se i já zapojím, protože mě čeká ještě trilogie Město, jehož díly mi leží na poličce čestně vedle Madame Okty.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uff skvelá zbierka :) normálne že závidím :)

    OdpovědětVymazat