sobota 16. ledna 2016

Čtvrté narozeniny - co se za rok stalo nového?


Chudák blog opět o rok zestárl a já mu narozeninový článek píšu o pár dní déle... ehm... Ale omlouvá mě ta zkouška, kterou jsem měla další den! No, nevadí. Takže dámy a pánové, můj blog oslavil 12.ledna 2016 své čtvrté narozeniny! Neustále mne překvapuje, že si blog žije svým vlastním životem a i když na něm nejsem tolik aktivní, vy se tu neustále objevujete. Jako první je tu opět narozeninová písnička. Užij si ji, blogu! 

Písničky z MLP jsou totiž k narozeninám nejvděčnější. A ještě jedno!


Na začátek si neodpustím nějaké ty statistiky, protože to k tomu patří (ale tvořit mě to teda nebaví).


Jako tradičně srovnání s minulým rokem. Měla jsem 443 pravidelných čtenářů, letos je to 483. Měla jsem 170 618 zobrazení stránky, letos je to 221 881. To je krása! Jak to vypadá s FB stránkou? Loni vás bylo 582, letos 659. A kolik jsem toho za rok napsala? Oproti loňským 178 příspěvkům je to letos 121, což je pochopitelné. Škola a moje lenost je prostě zabiják. 


Každoročně zmiňuji i klíčová slova, přes která se uživatelé na můj blog dostávají. A jak jsem dopadla letos? Nejprve se podívejme na pět nejvyhledávanějších - "destroy me tahereh mafi cz", "vendeadreams.blogspot.cz", "doctor who tag otázky", "škola noci skrytá recenze" a "šepotání recenze". Určitě vás zajímají i nějaké perličky. A tady jsou! "pěl zrádnou černokněžnou píseň", "domina pouta", "gif zachranari auto", "jak ze sebe udělat transku", "jaké je to být na druhém břehu", "kniha aristoteles a dante odhakuji tajemstvi vesmiru", "lesby sobě", "luxus pro mládence", "olivian@seznam.cz", "pink fluffy unicorn dancing on rainbow", "v žádosti o autogram mám napsat své datum narození?", "zadek kluci". Pokud vám to ještě nedošlo, tak jsem zřejmě domina, která miluje pouta, vím, jaké je to na druhém břehu, jsem odborníkem na klučičí pozadí a vyznám se v luxusu pro mládence. A Ari a Dante odhákovávají tajemství vesmíru. Bravo. 


Jak jsem na tom byla s psaním článků a aktivitou? Snažila jsem se psát tak, jak mi to umožňovala škola a volný čas (a moje lenost). Opět bych chtěla poděkovat všem nakladatelstvím, s kterými i nadále spolupracuji. Největším přínosem stále zůstává psaní pro web Fantasya.cz. Nebudeme si nic nalhávat, mohla jsem být aktivnější. Mohla. Ale i tak jsem spokojená. Z těch větších projektů je opět Summer reading anglických knih, který jsme pořádaly s Kath přes prázdniny. Letos jsem byla o trochu úspěšnější než loni - povedlo se mi číst celý měsíc. V srpnu mi ale odešla čtečka, a tak jsem mohla čtení udělat pápá. S tím přišla i čtecí krize, která přetrvala několik měsíců. 

Můj TOP knih můžete najít ZDE

CooBoo Sraz, Svět knihy 2015
Z knižních akcí zmíním určitě Svět knihy 2015, na který jsem se těšila celý rok a perfektně si jej užila. Stejně tak i CooBoo dobročinný bazar, kde jsem ukořistila spoustu krásných úlovků. 


A jsme pomalu u konce. Chtěla bych poděkovat především vám, mí milí čtenáři. Bez vás by blog nebyl tím, čím je teď. Moc vám děkuji za všechnu podporu!


A za rok zase nashledanou!

6 komentářů :

  1. Gratuluji Tobě i blogu :) Čtyři roky je úctyhodná doba a dosažené úspěchy a radosti jsou určitě víc než zasloužené! :)
    Já jsem jedním z těch nejnovějších čtenářů, s knižním blogováním jsem začala až nyní, ale doufám, že za čtyři roky budu slavit alespoň poloviční úspěchy, jak ty Tvoje.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, čtyři roky! Tak to gratuluju! *MLP songy jsou best!* Ještě aspoň dvakrát tolik, Ven! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to všechno nejlepší nejen blogu,ale i tobě :)
    A gratuluji ke krásným číslům :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší! Gratuluji tobě i blogu a přeji hodně štěstí do budoucna... Snad tu s námi ještě dlouho budete (ale tím nemyslím, že nechci vědět, jaké je to na druhém břehu - to mi klidně říct můžeš, ale neumírej, prosím tě) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Se zpožděním všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow.. gratuluji, čtyři roky už je doba..:)

    OdpovědětVymazat