pátek 15. prosince 2017

Měsíční chvástačka (listopad 2017)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


V listopadu jsem měla narozeniny, a tak jsem si nemohla neobjednat dáreček i pro sebe. Konečně se mi do rukou dostaly Hidden Huntress a Warrior Witch, na které jsem čekala už od dočtení Stolen Songbird. Třpytný dvůr měli ve slevě, tak jsem ho do košíku přihodila taky. A Zeměpis CR mám ke zkoušce.

2. Knihy, které jsem dostala


Willinda mi ulovila v Luxoru audioknihu Demon Apocalypse od mého nejoblíbenějšího spisovatele. Ještě jsem ji nezkoušela, ale uvidíme! (Sorry za kvalitu fotky, ale mám doma světlo na houby i přes den, natož večer...).

3. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Dorazila mi i nějaká ta zásilka s RC. Od AM to byly Má lady Jane, Magonie a Gemina. Dvě už mám přečtené, třetí v tuhle chvíli čtu. Země příběhů dorazila od Fantasye, taktéž už přečtená. 

A nakonec všechny pohromadě! 

Žádné komentáře :

Okomentovat