středa 8. dubna 2020

Měsíční chvástačka (prosinec 2019)

Meme pořádané Judit

Knihy, které jsem si koupila a dostala


Jako první tu mám čtyři anglické mangy, které jsem dostala od Matty - Kaguya-sama: Love is War 1, Demon Slayer 1, Mob Psycho 100 1 a Black Clover 1.



Kuchařku pro dceru jsem dostala od mamky k Vánocům. Apollónův pád jsem pak dostala od AMka. The Way od Kings a The Hero of Ages jsem si koupila za narozeninový poukaz, který jsem dostala od kamarádky.


Children of Virtue and Vengeance jsem si koupila sama, protože jsem tenhle druhý díl prostě potřebovala. Od přítele a jeho mamky jsem pak k narozkám / Vánocům dostala celou kupu knih v angličtině, a to jmenovitě The Guinevre's Deception, The Queen of Nothing, The Corgi Chronicles, The Merciless II a Crown of feathers.


A zbytek je už jen a pouze polská manga. Koho to překvapuje? Mě určitě ne. Část jsem si platila sama, část je dárek od mamky a dalších příbuzných k Vánocům. Mám tu Wotakoi 2. Slima 3, Bloom into You 4 a 5, Fruits Basket 2, Beztroski kemping 4 a 5 a Sekret panny Watanuki 2.


V další várce pak byli Angels of the Death 8, Mahou Shoujo Site 6, Marimashita Iruma-kun 1, Food Wars 18 a 19, The Promised Neverland 12, Mirai Nikki 10 a Citrus 5.


Posledními čtyřmi kousky pak je Natsume 7 a 8, Shirayuki 7 a Kakegurui 2.

A nakonec všechny pohromadě!


A co jste za prosinec nasbírali vy?

1 komentář :

  1. To je teda pekná zbierka!:) Láka ma z nej hlavne The Guinevere Deception.:)

    OdpovědětVymazat