středa 5. srpna 2020

Měsíční chvástačka (leden 2020)

Meme pořádané Judit

Knihy, které jsem si koupila


Za leden jsem si po Vánocích překvapivě koupila jen dvě mangy, a to Land of the Lustrous 2 a 3. Ale stály za to!


Knihy, které jsem dostala


Na FB stránce mé oblíbené autorky se mi povedlo vyhrát knihu Feather. Od přítelovy mamky mi pak přišly opožděně k Vánocům The Merciless III a The Merciless IV.


Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


V lednu toho zase začalo dost vycházet. Z AM jsem si rovnou vzala Svět démonů, Krvavý lístek a Nevěřte Hunterovi.


Po více než půl roce mi také dorazil balík od Crwe s recenzáky pro Fantasyu, jmenovitě Balónky oběšenců, Čarodějova nevěsta 8 a 9, Královská hra 1 a 2 a Tokijský ghúl :re 2.


Jako poslední tu mám dva kousky od Slovartu - Dej mi své jméno a Najdi mě. Mýty a legendy pro unavené rodiče a jejich děti pak mám od Knihcentra a Land of the Lustrous 1 od Megaknih.

A nakonec vše dohromady :) 



A jaký byl váš leden?

1 komentář :

  1. Vždycky, když vidím na tvém twitteru ten obrázek na chvástačku, pustí se do mě hrozná nostalgie. Ten banner je už taaaak starej. Horší je, že taky pamatuju, když byl novej. :D A vždy mě tak (a vlastně i docela mile) překvapí, že to někdo pod záštitou téhle "výzvy" opravdu ještě publikuje.
    Na nové knížky se vždycky ráda podívám, i když bych si třeba z těch aktuálních přímo já asi nevybrala.

    OdpovědětVymazat