úterý 15. května 2018

Měsíční shrnutí za duben 2018


Co jsem přečetla, zrecenzovala a zhlédla za duben?
To vše můžete najít v tomto článku.


Přečtené knihy


Children of Blood and Bone (Legacy of Orïsha, #1)Children of Blood and Bone - KNIHA MĚSÍCE

V dubnu jsem přečetla pouze dvě knihy, za což se docela stydím, ale škola mi dávala pěkně zabrat... Spousta testů, skupinových projektů... Children of Blood and Bone byly všude po bookstagramu i booktubu, takže jsem se do nich přirozeně musela pustit taky. A bavilo mě to! Zajímavý fantasy svět inspirovaný Afrikou, zajímavé postavy... Mám knihy tohohle typu ráda. Jediné mínus za romantiku. Chemii mezi Zélií a Princem jsem prostě necítila a nemyslím si, že by mezi nimi cokoliv mělo být. Tahle kniha by se obešla klidně bez romantiky. A nenávidím Tzaina. Hahaha. #hatersgonnahate

Hodnocení na GR: 4 z 5 hvězdiček


Norse MythologyNorse Mythology

Příjemné čtení, i když mi to spíš připomínalo pohádkové vyprávění příběhů bez jakéhokoliv autorova stylu psaní... prostě vyprávění. Od Gaimana jsem sice nikdy nic nečetla a Norse Mythology mě nepřesvědčila o tom, že to je must-read autor. Co se obsahu týče, užila jsem si to na maximum. Mytologii jakéhokoliv rázu miluji. To je ale tak vše. Bylo to ok.
Hodnocení na GR: 3.5 z 5 hvězdiček




Zrecenzované knihy


Gemina (Akta Illuminae, #2)Renegades (Renegades, #1)


Zhlédnuté filmy, seriály a anime

poster
Watamote: No Matter How I Look at It, It’s You Guys Fault I’m Not Popular

Tohle anime je na jednu stranu hodně depresivní vzhledem k tomu, co všechno hlavní hrdinka vyvádí. Není schopná se socializovat, ale za každou cenu si myslí,  že to, že není populární, je chyba ostatních. Celé dny v podstatě jen hraje videohry, a to je vše. První polovina byla neskutečně vtipná, v té druhé jsem chudinku už litovala. I tak to bylo ale dobré a určitě bych doporučila. Hlavně opening je boží.

Hodnocení na ČSFD: 4 z 5 hvězdiček


posterSlavnostní zahájení XXX. Letních olympijských her 2012 v Londýně

Jediný důvod, proč jsem se na tohle dívala, byla škola. I tak to ale byla skvělá podívaná. Hodně atmosferické a tím, že jsem teď v UK, jsem i tak nějak chápala některé aspekty, které byly do zahájení zařazeny. Pěkné. 

Hodnocení na ČSFD: 4 z 5 hvězdiček






posterCupid's Chocolates Season 2

Jsem neskutečně ráda, že Aishen dostalo i druhou sezónu, protože ta první byla roztomilá, vtipná a děsně ňuňu. V té druhé už hrají tvůrci trochu na vážnější notu, hlavně co se týče první poloviny se Sandy. Nikdy jsem netušila, že čínské anime může být tak dobré, ale opak je pravdou. Pokud hledáte něco vtipného a romantického, určitě do toho jděte!

Hodnocení na ČSFD: 4 z 5 hvězdiček




posterDoctor Strange

Jsem velká ostuda, která až do dubna neviděla Doctora Strange. A to Marvelovky sleduju poměrně pravidelně a snažím se s nimi držet krok. Důvodem nejspíš je to, že moc nemusím Benedicta, který tu má hlavní roli. Čarodějové jsou sice cool, i tak se ale Strange v rámci Marvelovek řadí mezi ty, které se mi líbily nejmíň. Sorry, Benedicte. Nezachrání tě ani Infinity War.

Hodnocení na ČSFD: 3 z 5 hvězdiček



posterAvengers: Infinity War - FILM MĚSÍCE

A na závěr tu máme Avengery, na kterých jsem byla v kině. Bez titulků, takže to byla docela sranda. Nicméně... mám z nich trochu rozporuplné pocity. Jsem ráda, že se konečně většina hrdinů z Marvel Universe potkala. To ano. Na druhou stranu... Infinity War je depresivní. A to hodně. Brečela jsem skoro celý film... (a ne, není to proto, že už tam není Hawkeye!). Mezi mé jasné favority pořád patří Wanda a Vision, Black Panther, Loki, Thor, Heimdall, Guardians, Iron Man, Bucky... a samozřejmě Thanos!

Hodnocení na ČSFD: 4 z 5 hvězdiček


A jaký byl váš duben?

3 komentáře :

  1. Hehe, konečně někdo, kdo Tzaina nemá rád! 3:) Jinak CoBB je skvělá knížka :D A konec Infinity War zničil snad každého. Doufám, že se to v příštím díle změní. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem z Avengers naprosto nadšená, to byla pecka. Doctor Strange mě též zklamal, ale jeho postava se mi v ostatních filmech líbí dost.

    OdpovědětVymazat
  3. Avenger bych také hodnotila jako film měsíce. Byl naprosto bezkonkurenční! :-))

    OdpovědětVymazat