pátek 1. června 2018

Měsíční shrnutí za květen 2018


Co jsem přečetla, zrecenzovala a zhlédla za květen?
To vše můžete najít v tomto článku.

Přečtené knihy


To Kill a KingdomTo Kill a Kingdom

To Kill a Kingdom sice byla dubnovou knihou pro společné čtení, díky testům jsem ji ale měla možnost dočíst až někde na začátku května. Měla jsem o knize úplně mylné představy, jelikož jsem si nepřečetla anotaci a sirény jsem nečekala. Sympatické na téhle knize je to, že je to standalone, i když s autorčiným skvělým stylem psaní bych se nebála i pokračování. Jinak ale knihu vřele doporučuji - piráti, sirény, zakázaná láska, hodně akce a napětí... moc dobré to bylo.

Hodnocení na GR: 4 z 5 hvězdiček


Down UnderDown Under

Down Under je cestopis, který jsem četla v angličtině. Nikdy bych se k němu dobrovolně asi nedostala, ale díky požadavkům na uznání předmětů na naší univerzitě jsem po nějakém sáhnout musela. Byla to docela výzva, protože v aj většinou čtu jen YA nebo NA a nic podobného jsem zatím nečetla. Nakonec jsem to ale zvládla a bylo to fajn. Austrálie mě fascinovala už od mala a Brysonův styl vyprávění mi sedl. Možná bych uvítala trochu míň informací o politice, jinak to ale bylo zábavné.

Hodnocení na GR: 3.5 z 5 hvězdiček


Sacrificed to the Demon (Beast Erotica)Sacrificed to the Demon

Už jsem v tomhle žánru zažila hodně - sex s dinosaury, drakem i orky. Automaticky jsem tedy doufala, že Beast Erotica s démonem v hlavní roli bude lepší vzhledem k tomu, že má démon z obálky humanoidní rysy. Christie Sims mě ale dokázala vyvést z omylu. Autorka představila jakýsi konspirační svět a město, ve kterém musí obyvatelé obětovat panny. Naše hlavní hrdinka Ayra má být další obětí... a víme, co se stane. Občas to zachraňuje celkem slušný styl psaní, tady to bohužel Simsové ujelo. Její výběr slov byl více než zajímavý a i celá zápletka byla prostě divná. Radši si přečtěte Taken by T-Rex, je to lepší.

Hodnocení na GR: 1 z 5 hvězdiček

Čarodějova nevěsta 1Čarodějova nevěsta 2Čarodějova nevěsta 3

Čarodějova nevěsta 1, 2, 3 - KNIHA MĚSÍCE

Na mangu Čarodějova nevěsta jsem čekala poměrně dlouho, vzhledem k tomu, kdy jsem se začala dívat na anime. Nicméně jsem do mangy šla s tím, že vím, co se stane. I tak to ale je zážitek, protože celá atmosféra série je prostě kouzelná a magická. A to nemluvím o postavách, s kterými nelze jinak než soucítit. Elias a Chise mě prostě spolu baví. Co se týče samostatných volume, některé epizodky mě bavily víc než jiné. Ta s kočkami nebo Nevinem mě třeba rozbrečela... Ještě, když si vzpomenu na Lindelovu píseň, kterou zpíval v anime. 

Hodnocení na GR: 4.25 z 5 hvězdiček


Stealing from a Dragon (Dragon Erotica)Stealing from a Dragon

Při cestování po Skotsku jsem chtěla něco kratšího na čtení, a tak jsem šáhla po dalším skvostu od Christie Sims, tentokrát další dračí erotiku. Stealing from a Dragon je kniha, která by dle mého názoru neměla vůbec existovat. Autorčin styl psaní, který je většinou alespoň ucházející, zmizel kdovíkam. Byla to katastrofa. A to nemluvím o ději a postavách. Hlavní hrdinka Marissa je ta nejhloupější blbka, kterou jsem v knihách kdy potkala. Tváří se sice jako zlodějka století, ale je tak hloupá, že se při sázce nechá vyprovokovat a jde krást k drakovi. Samozřejmě ji hned chytí, díky její idiocii. A když ji drak nabídne, že může utéct, radši s ním začne flirtovat, aby s ní měl sex. WTF. Ani nevím, za co tahle kniha dostala půl hvězdičky, protože si nezaslouží ani jednu. Nauč se radši krást od Bilba, Marisso.

Hodnocení na GR: 0.5 z 5 hvězdiček


A Court of Frost and Starlight (A Court of Thorns and Roses, #3.1)A Court of Frost and Starlight

I přesto, že je tahle novela vlastně zbytečná, se mi docela líbila. Po slabším ACOWARu jsem čekala něco nového, ne další sex Feysanda, ale... Kdyby tahle novela byla kratší a byla jen o oslavách, tak by to bylo super. Anyways, začínám být na přehršel toho sexu alergická, a to Feysanda miluju... Nesta mi leze neskutečně na nervy a Cassiana a Amren mám ráda, jen pokud jednají samostatně. Jedno pozitivum Acofasu? Tamlín a to, jak skončil. Smála jsem se od začátku do konce. #stillhatinyou

Hodnocení na GR: 3 z 5 hvězdiček


Glass Sword (Red Queen, #2)Glass Sword

Nevím, jestli jsem četla stejnou knihu jako ostatní, ale Glass Sword mě hodně bavil. Možná je to tím, že jsem v poslední době moc žádné YA nečetla, ale návrat do světa Rudých a Stříbrných jsem si užila. Jasně, Mare by si sice občas zasloužila pořádnou facku, ale víte co? Mně to vůbec nevadilo. Byla tam spousta akce, napětí a nových schopností, které jsem vítala. X-Meni forever! Na můj vkus až moc málo Mavena (#westillloveMaven), ale třetí díl mi to určitě vynahradí. Na rovinu přiznávám, že nesnáším Kilorna a Cal na tom taky není nejlíp (no jo, Mare shipuju s Mavenem), ale nějak se přežít dali. A Farley? Stává se z ní větší a větší husa... Zvrat na konci jsem skoro obrečela, protože aaaa. Přečteno za dva dny. 

Hodnocení na GR: 4 z 5 hvězdiček


King's Cage (Red Queen, #3)King's Cage

King's Cage se mi líbila o krapet méně než Glass Sword, už jen proto, že byla delší a stačilo by ji trochu proškrtat. Na druhou stranu jsem si ale příběh opět užila. Konečně jsem se dočkala trochu víc Mavena! Mare je pořád moje favoritka. Kapitoly z pohledu Cam bych nejradši přeskočila, jelikož ji nemůžu vystát. A už jsem zmínila, jak miluju Juliana? Pak jsou tu ale takoví frajerové jako Kilorn a Cal, které skoro nemusím. Ugh! Jsem zvědavá na čtyřku... válka se totiž blíží.

Hodnocení na GR: 3.5 z 5 hvězdiček


Forever Too Far (Rosemary Beach, #3; Too Far, #3)Forever Too Far 

Jedno velké NE. CO TO PROBOHA BYLO? Abbi jsem doteď četla jen proto, protože dočítám série a její knihy se čtou samy. Forever Too Fa ale už zašlo až Too Far (haha, pun). Je mi úplně jedno, že je Blaire těhotná, zasloužila by si kladivem do hlavy. A Rush? Nechápu, jak se může někomu líbit, protože je to majetnický idiot, který se k ženám chová jako ke kusu masa a jediné, na co myslí, je sex. Chápu, že rodina je na prvním místě, pokud ale máte těhotnou přítelkyni, kterou nepustíte z hlavy, taky se o ni starejte! Nemluvě o sexu na každé druhé straně (a to i v případě, že máte rodinnou večeři s otcem, kterého jste dlouho neviděli). Spousta nesmyslného drama... a i když je Nan bitch první třídy, alespoň to tam trochu rozproudila...Tu hvězdičku a půl dávám z milosti jen za kapitoly Harlow a Granta, protože ti dva mě bavili a Harlow na rozdíl od Blaire alespoň používá mozek.

Hodnocení na GR: 1.5 z 5 hvězdiček


Led nebo oheň (Sníh nebo popel, #2)Led nebo oheň

Upřímně nevím, co si s touhle knihou počít... Chtěla jsem ji dát 3*, ale nemůžu, jelikož jsem je dala už prvnímu dílu, který byl sice nic moc, ale pořád lepší než Led nebo oheň. Hlavní problém téhle knihy? Naprostá nuda. Nic se tam prakticky nedělo, žádná akce... PoV z Matherova pohledu mi spíš překážel, protože Mathera nemusím a převrat na konci alá Rudá královna... no nevím. Pořád ale věřím, že to byl jen výplňkový díl a autorka se alespoň trochu předvede v závěru série.

Hodnocení na GR: 2.5 z 5 hvězdiček


Naruto 35:  Nová dvojka (Naruto, #35)Naruto 35: Nová dvojka

Číst Naruta takhle přerušovaně je celkem peklo, protože si už moc nepamatuji, co se stalo v předchozích dílech. I přesto, že tam je shrnutí. Nová dvojka je spíš takovým úvodem na nadcházející události a boje. Jsem moc ráda, že se vrátil Kakaši, protože je to jedna z mých nejoblíbenějších postav. Naruto se navíc začíná učit úplně novou techniku, která vypadá krutopřísně. Po Sasukem ani vidu, ani slechu... Dejte mi další díl!

Hodnocení na GR: 3.5 z 5 hvězdiček



Gantz /18Gantz /19

Gantz 18, 19

Komu chyběl Gantz? Nehlaste se všichni... Po tolika dílech mě u téhle mangy asi už nic nepřekvapí. Tyhle dva díly ale překvapivě nebyly AŽ tak strašné a daly se přežít. Jsem ráda, že se vrátily některé staré postavy, protože upřímně... Kurono je jako hlavní hrdina na houby a Tae mi k srdci taky nepřirostla. Pořád čekám, kdy mi zabijou staříka, protože je to momentálně kromě Jezdce svalovce moje nejoblíbenější postava.

Hodnocení na GR: 2.5 z 5 hvězdiček


Útok titánů 13 (Attack on Titan, #13)Útok titánů 13

Jsem ostuda, že jsem se k Titánům nedostala (hlavně, že v anime jsem to-date). Anyways, třinácté volume mě až tak moc nebavilo. Jsem spíše fanouškem akčnějších mang, ve kterých je dost soubojů a v tomhle díle se na nás vyvalila spousta informací. Na druhou stranu to chápu - Titáni toho skrývají mnohem víc, než se zdá. Erena ani Mikasu nemám ráda, takže jsem v podstatě jen čekala, kdy se tam blýskne Levi nebo Armin. A moje nejoblíbenější trio Ymir, Bert a Reiner? Ani zmínka! :( 

Hodnocení na GR: 3.5 z 5 hvězdiček


Neuvěříte, co se stalo potomNeuvěříte, co se stalo potom

Ke konci května jsem ještě stihla přečíst druhý díl Class od Slovartu. A teda, bylo to pěkné překvápko! Zápletka je ve stylu Stačí jen chtít nebo Nerve - takže bomba! Jen s tím rozdílem, že tam jsou ufouni. Mám tyhle krátké příběhy ke Class nebo Doctorovi ráda, protože je to skvělá oddychovka. Bavila jsem se skoro až do konce, který byl sice trochu nudnější, ale i tak to stálo za to. Pokud váháte, jestli číst, tak do toho jděte. Je to boží. 

Hodnocení na GR: 4 z 5 hvězdiček



Zrecenzované knihy


Led nebo oheň (Sníh nebo popel, #2)Kore Jamazaki: Čarodějova nevěsta 01



Zhlédnuté filmy, seriály a anime


Výsledek obrázku pro 25 sai no joshi koukousei25-sai no joshikosei

Dvacetipětiletá slečna předstírá, že je její sestřenice a chodí na střední místo ní, aby dohnala docházku. Netuší ale, že jedním z profesorů je i její středoškolský spolužák, který do ní byl tajně zamilovaný. Hentai jako vyšitý - sex, ale i nějaká ta romantika. Oproti některým kouskům z předchozích sezon bylo tohle anime fajn. Nenáročné, krátké... prostě hentai.

Hodnocení na ČSFD: 2.5 z 5 hvzdiček




Poster undefined 
        Kakegurui (TV seriál)
       
      
     Kakegurui

Kakegurui jsem chtěla vidět už hodně dlouho, pořád jsem se k tomu ale nedostala. Nakonec mě ale kamarádka přemluvila. A byla to pořádná, i když někdy trochu šílená jízda. Je to anime o gamblerech. Střední škola pro elitu, ve které je hazard každodenní záležitostí a určuje váš společenský žebříček. Anime je hodně intenzivní, má skvělou hudbu a i když je šílené, doporučuji.

Hodnocení na ČSFD: 4 z 5 hvězdiček




posterAmityville: Probuzení

Pak je tu taky jeden propadák. Nijak mi nedošlo, že Amityville je ve skutečnosti ten samý příběh, co 3:15 Zemřeš, takže jsem se na to podívala. Nový remake s Bellou Thorne. A musím říct, že to byla pořádná nuda. Lekačky jsem odhalila okamžitě a bohužel jsem se nebála ani jednou. Posednutý bratr by mohl být zajímavý, kdyby nevypadal jako Voldemort... 

Hodnocení na ČSFD: 2 z 5 hvězdiček




posterDen co den - FILM MĚSÍCE

A poslední květnový den jsem viděla konečně filmovou adaptaci knihy od Davida Levithana, Den co den. Knížce jsem kdysi dala plný počet hvězdiček, a proto jsem se trochu bála, co s knihou provede film. Bála jsem se ale zbytečně. Film měl skvělou atmosféru, herce, držel se předlohy a hudba byla taky boží. Já jsem tedy spokojená a jsem zvědavá, jestli tvůrci zfilmují i pokračování.

Hodnocení na ČSFD: 5 z 5 hvězdiček



A jaký byl váš květen?

Žádné komentáře :

Okomentovat