úterý 6. srpna 2019

Měsíční chvástačka (červenec 2019)

Meme pořádané Judit

Knihy, které jsem si koupila


V Drážďanech v Německu jsem ukořistila Girls of Paper and Fire a Wilder Girls. Z BD mi pak dorazil Soul of the sword.


Jako vždy mi přišla i dodávka mangy z polské Gildie. Šestý díl Angels of Death, devátá The Promised Neverland, Perfect World 4, Slime 1 a Higurashi 1.


Taktéž z Gildie mi dorazily i Mahou Shoujo Site 3, Akame ga Kill 6, Natsume 5, Labyrinth 4, Yuru Camp 3, Bloom Into You 3. Kamisama Kiss 19 a Food Wars 16.

Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk



Z Albatrosu mi dorazily hned tři knihy, a to Spoutávač, Sadie a Má první láska.


Z Fantasye mi pak dorazila Furyborn, z Knihcentra Nikdynoc a ze Slovartu Tisíc dokonalých tónů.

A nakonec vše pohromadě :)


A co jste za červenec dostali vy?

Žádné komentáře :

Okomentovat