pondělí 20. srpna 2012

Top týdne (2) - Filmová zpracování



Meme i obrázek meme pocházejí z dílny Luu

Jde o to uvést každé pondělí Top 10 na dané téma.




TOP 10 Filmová zpracování



1. Hunger games 

Knižní i filmové zpracování se mi velmi líbilo a rozhodně bych doporučovala pro ty, co ještě nečetli.

2. Poslední píseň

Obě zpracování se podle mě hodně shodují a obojí se mi také velmi líbila. Příběh byl tklivý, citlivý a realistický, takže přesně pro vás, holky.

3. Harry Potter

Kdo by neznal všemi opěvovaného čaroděje? Místy byly v knize nějaké ty nesrovnalosti, ale to mě nezajímá. Hlavní dějová linie tam byla a to je nejdůležitější. Filmy nebyly vůbec špatné.

4. Pán prstenů

Moje oblíbené filmové zpracování. Přiznávám, není to úplně do detailu a někde to časově i dějově nesedí, ale jinak je film naprosto epický. 

5. Nekonečný příběh

Zamilovala jsem se do toho příběhu už jako malá. Jedno z nejlepších knižních zpracování, která jsem viděla.

6. Pýcha a předsudek

Pan Darcy... Kdo by ho nemiloval? Film i knihu jsem si užila po svém a jako ostatní holky se zamilovala do Pana Darcyho.

7. Na Větrné hůrce

Tohle filmové zpracování sice nebylo tak dobré jako ostatní, ale plně si to vynahrazuje kniha. Mám ráda Heathcliffova herce, a tak se to dá omluvit.

8. Barva Kouzel / Lehké fantastično

U Pratchettova zpracování této dvojknihy jsem se hodně nasmála. Opičák tam byl, což je nejdůležitější.

9. Letopisy Narnie

Další fantasy, u které jsem spokojená se zpracováním. Krásná hudba, obsazení, poselství. Rozhodně jena z TOP.


10. Obraz Doriana Graye

Miluju knihu, miluju film. Ben Barnes je prostě dokonalý.


 

Žádné komentáře :

Okomentovat