středa 31. července 2013

Měsíční chvástačka (červenec 2013)


Meme pořádané Judit



1. Knihy, které jsem si koupila

Díky outletu ve Zlíně byl tento měsíc doopravdy bohatý.


A takhle to začalo. Jelikož každá knížka z mého nákupu stála max. 100 Kč, nakupovalo se ve velkém. První knihou je Přechod, který jsem sice v plánu neměla, ale za tu cenu jsem si ho musela vzít. Dievča, ktoré oboplavalo Čarokraj v lodi vlastní výroby - tahle kráska tam tak nevinně ležela.. No, sice jsem omylem popadla slovenské vydání, ale nevadí. Karlíka a továrnu na čokoládu jsem tam prostě nemohla nechat.


Pak tu mám knihy z repoertoáru Knižního klubu, které jsem si koupila jen proto, abych doplnila série. Oběť mi chyběla už dlouho, Zásvětí jsem sice četla, ale také mi chybělo a Vytržení bych brala už jen kvůli obálce.


Nenasytná a Jmenuji se Nikki dovršily můj KK nákupní marathon. No nejsou překrásné?


 Můj milovaný Shan opět útočí. Doplnila jsem si skoro celou sérii Demonata. Massagre, Bec a Démony apokalypsy jsem chtěla už dlouho.


Během srazu s Anns a Emily v Brně jsme zavítaly do LK. A hádejte, co tam na mně v defektech čekalo? Nevinné, Dokonalé a Neuvěřitelné.


S Em jsem také vyměnila Espressologii, jejíž obálka je prostě mňam. Level 26 jsem sehnala v LK, protože mi je doporučila Abyss.


Opět jsem trochu nakupovala na BD. No jedna kniha max. za 80 Kč... The Immortal Rules jsem sice prodávala, ale tenhle paperback na mě tak smutně koukal.. The Body Findera jsem chtěla už dlouho... A Drakova přísaha je ještě z outletu.

2. Knihy, které jsem vyhrála

Nic :)

3. Knihy, které jsem dostala


Vážně nechápu, proč je Nespoutaná vzhůru nohama... Ale to je jedno. Úžasný dárek od nakladatelství CooBoo z outletu.

 
Díky mé úžasné Rony se ke mně dostal i podepsaný výtisk Zom-b: City, který jsem si ihned zamilovala. Prostě nej!!

4. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Nejdříve tu máme RC od KK. Zaslíbení jsem chtěla už hodně dlouho, Skrytou mám zároveň i od Fantasye a Jiskra má prostě boží obálku. Ty barvičky...


Monument 14 od Baronetu, Alchymie věčnosti od CooBoo a Netvor od Fantasye. Mimo Monumentu už jsem všechny tyhle krásky zvládla!


Reset jsem dostala od Egmontu, To nejlepší z nás od Martniusu a Rafaelovu školu: Rohy faunů od Knihcentra. Ani jednu jsem zatím nečetla, ale všechny vypadají moc pěkně.

A nakonec pohled na vše (není tam jen Darren).


13 komentářů :

  1. Uzasne kusky ;) Ja som navstivila zlinsky outlet vcera a tiez som si odtial doniesla drakovu prisahu a jmenuju se nikki. Nemala som to srdce nechat ich tam :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, skvělé knížky! Závidím. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kam to všechno dáváš?! :0) Každý měsíc máš tolik nových knížek, kolik mám já za celý rok a to už to nemám sama kam dávat... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už není kam :D Už mám i čtyřřady.. :D Do skříně na oblečení

      Vymazat
  4. Wow! :) Tolik úžasných kousků! Závidím všechny... ://

    OdpovědětVymazat
  5. "Ty! Ty! Dej si dovolenou!" - konec huláka!

    OdpovědětVymazat
  6. koukam že ještě štěstí že jsem v tom Zlíně nebyl :D pak už bych fakt nevěděl co s nima :D taky pěkná hromada :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám slov!! Taková hromada! A samé lepší kousky! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. A víš co? :D Já jsem teď dostala z poslední knížky záchvat smíchu, protože ty to nikdy nepřečteš :D :D

    OdpovědětVymazat