pátek 11. října 2013

Bookish Survivor (3) - Kmenová rada


Máme tu konec již třetí výzvy!

Soutěžící měli za úkol uhodnout dvacet postav, které se skrývaly pod nápovědami. Za bonusovou výzvu byly tři body. A jak to dopadlo?

1. Aitu - 97 bodů (17 správných postav)
2. Raro - 83 bodů (16 správných postav)
3. Timbira - 53 bodů (10 správných postav)
4. Jalapao - 31 bodů (11 správných postav)

1. Jsem muž. Jsem voják. Chci to, co má můj nejlepší kamarád. - Dimitrij (Měděný jezdec)

2. Jsem žena. Mám zvláštní oči. Brzy budu mrtvá. - Rein (Past)

3. Jsem muž. Jsem kněz. Zabil jsem zvíře. - Aaron (Hlas nože)

4. Jsem žena. Nejsem člověk. Nemám ráda vedro. - Jacinda (Drakie)

5. Jsem muž. Jsem vlkodlak. Jsem mrtvý. - Remus Lupin  (Harry Potter)

6. Jsem žena. Chodila jsem s krysou. Umím bojovat. - Isabella Lightwood (Nástroje smrti)

7. Jsem muž.  Mám rád Star Wars. Jsem dítě. - August (Neobyčejný kluk)

8. Jsem žena. Mám tetování. Nosím černou. - Triss Prior (Divergence)

9. Jsem muž. Umím se zneviditelnit. Jsem voják. - Kenji (Jsem roztříštěná)

10. Jsem žena. Nejsem člověk. Umím to s nářadím. - Cinder (Cinder)

11. Jsem muž. Jsem nemocný. Randím s nemocnou. - Gus (Hvězdy nám nepřály)

12. Jsem žena. Jsem blondýnka. Jsem z královského rodu. - Mia Thermopolis (Princezniny deníky)

13. Jsem muž. Jsem blond. Spadl jsem z nebe. - Daniel Grigori (Pád)

14. Jsem žena. Jsem z královského rodu. Jsem upír. - Lissa Dragomir (Vampýrská akademie)
15. Jsem muž. Mám rád venkovní turistiku. Jsem nepřítel společnosti. - Ky Markham (Dokonalý pár)

16. Jsem žena. Mám ráda kafe a auta. Jsem blond. - Sydney Sage (Pokrevní pouta)

17. Jsem muž. Jsem upír. Jsem zrádce. - Kurda Smolt (Darren Shan)

18. Jsem žena. Jsem albínka. Peču s démony. - Juni Swan (Demonata)

19. Jsem muž. Jsem upíří voják. Jsem blond. - Jasper Hale (Stmívání)

Jalapao

Členové kmene:
• Kovboj Spirit - spirit-secret.blog.cz
• Kovbojka Míša* -  http://misa-a-knihy.blogspot.com/
• Kovbojka Rodaw - http://knihankov.blogspot.cz/
• Kovbojka Lee - blackwhite-diaries.blogspot.com

V kmenu Jalapao to vypadalo tento týden celkem bídně. Jediný, kdo se na výzvě podílel, byla Míša* a Lee, sezam nakonec ale poslala pouze Lee, které se výsledek počítá dvakrát. Lee i Míša splnily bonusovou výzvu, Rodaw a Spirit se tentokrát neúčastnili. Kdo tedy půjde dál?


Pro tipovače

Znáte to... Kdo vypadne tenhle týden?

Žádné komentáře :

Okomentovat