pondělí 14. října 2013

Bookish Survivor (4) - Výzva


Vítejte u čtvrté výzvy, která potrvá do sobotního rána (10:00)!
Na minulé kmenové radě byla vyřazena Rodaw z kmene Jalapao.

Jelikož je Kovbojů a Tarzanů o dva a jednoho méně, vylosovala jsem tři lidi, kterým budu jejich skóre počítat dvakrát. Kovbojové - Lee, Míša*, Tarzani - Erný.

A o co půjde ve výzvě tentokrát? Připravila jsem pro vás dvacet otázek, které se nějak týkají mě, tohohle blogu a celkové mé osoby. Většinu odpovědí někde najdete (tedy doufám), ale nad pár možná budete muset zapátrat někde jinde :)


! I když se jedná o týmovou soutěž, seznam mi prosím pošlete každý! Pokud ho někdo nepošle, nebudu vám to počítat !
 
1. Můj nejoblíbenější spisovatel?
2. Jaké je moje nejoblíbenější číslo?
3. Jaká je moje nejoblíbenější barva (prosím přesně přiblížit, není to jen obyčejná barva)?
4. Čtu raději české nebo anglické knihy?
5. Na koncert jaké kapely se chystám v listopadu?
6. Na jakou školu chodím?
7. Kdy má můj blog narozeniny?
8. Jakou knižní hrdinku poslední dobou nemohu vystát?
9. Vyjmenuj tři knihy, které nesnáším (za každou po bodu, jsou přesně tři)
10. Jaký typ kluků se mi líbí?
11. Kde jsem se narodila (město)?
12. Kolik knih jsem přečetla za loňský rok podle GR challenge?
13. Jak se jmenovalo moje úplně první vymyšlené meme?
14. Jak se jmenují dva příběhy, které zrovna píšu?
15. Jaký je můj nejoblíbenější filmový padouch?
16. Co pokládám za svoje knižní "guilty pleasure"?
17. Kolik mám zveřejněných recenzí na webu Fantasya?
18. Kolik plyšových Renů vlastním?
19. Jakou knihu pokládám za nejlepší contemporary, kterou jsem kdy četla?
20. O co se soutěžilo v první giveaway na mém blogu?

1 komentář :

  1. Myslím, že 15-ku viem :D :D :D Our obsessed :D Na druhej strane, aspoň mám čím prispieť :D

    OdpovědětVymazat