pátek 24. srpna 2018

Měsíční chvástačka (červenec 2018)

Meme pořádané Judit

Knihy, které jsem si koupila


V červenci jsem si moc knih nekoupila, ale přeci jen jsem neodolala Soul Eaterovi, Vol. 24, které bylo na BD za směšnou cenu. Předchozí díly sice nemám, ale SE mě jako anime moc bavilo, takže rozhodně nelituji. 


Spolu se Zuzkou jsme zavítaly i do pražských Budgetbooks, kde toho sice neměli tolik, kolik jsem čekala, ale dva kousky jsem přeci jen ulovila. Hello, Goodbye and everything in between je od autorky, od které jsem už něco četla a líbilo se mi to. The Sword of Summer jsem vzala, protože Riordan.

Knihy, které jsem vyhrála


V červenci se mi poštěstilo a dokonce jsem jednu knihu i vyhrála, konkrétně tuhle cool verzi Mockingjaye. A to u Ells!

Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Od Fantasye mi na recenzi dorazilo Za hranice království, čtvrtý díl Země příběhů. Přečteno a bylo to boží!


Od Megaknih mi dorazil Whichwood, který patří mezi mé nejoblíbenější knihy za tenhle roh. Prostě Mafi. Já, Inrův dědic dorazil od autora. Od knihy jsem nic moc nečekala a příjemně překvapila. A od Fantasye pak dorazila desítka Tokijského ghúla


Manželka mezi námi dorazila z Knihcentra a Je tohle láska? pak ze Slovartu. Obě přečtené a líbily se.

A nakonec kupička pohromadě! (Chybí Země příběhů, zapomněla jsem).


A jaký byl váš červenec?

Žádné komentáře :

Okomentovat