pondělí 24. února 2020

Měsíční shrnutí za srpen 2019


Co jsem přečetla, zrecenzovala a viděla za srpen?
To vše můžete najít v tomto článku.

Přečtené knihy


How To Catch a Thot (dating women)Kouzelnice (Divotvůrce, #3)Město nebeského ohně (The Mortal Instruments, #6)Because You Love to Hate Me: 13 Tales of Villainy

Měsíc jsem začala s úžasným ARC z Netgalley s názvem How to catch a Thot. Jde o příručku, jak si najít thot nebo fuckboie. Doufala jsem, že se trochu zasměju, ale bohužel. Trash. Kouzelnice pro mě byla ze všech dílů Divotůrce zatím nejslabší. Asi za to mohl fakt, že první polovina se dost táhla. Nuda. Z přečtení Města nebeského ohně jsem měla velkou radost, jelikož jsem sérii četla několik let. A závěr super, hrdinové mi budou chybět. Because you love to hate me je sbírka 13 povídek od různých autorů s doslovem od booktuberů. Nápad super, zpracování horší. Pár povídek tam bylo super, zbytek spíš průměr.

Spin the Dawn (The Blood of Stars, #1)SadieMá první láskaThose Girls

Spin the dawn pro mě byl spíše zklamáním. Nápad rozhodně originální, hlavní hrdinku švadlenku jsme tu ještě neměli, bohužel to dost dorazila druhá polovina knihy, která se daleko víc podobá tradičním YA. Palec nahoru za to, že tam není milostný trojúhelník. Sadie byla jednou z těch knih, které se u nás dostalo mrtě velké propagace. Takže očekávání dost velká. Nebylo to vůbec špatné - dostala jsem emotivní příběh o mladé dívce, což jsem čekala. Bohužel to trochu zkazil otevřený konec. Od Courtney Summers jsem čekala víc. Má první láska byla skvělou jednohubkou k moři. Přečtené za den, zajímavý nápad. Vedle ostatních contemporary nic origoš, ale bavilo mě to. Those girls u nás vyšly u YOLI jako Jak to mají holky. A bože, nechápu, jak tuhle sračku mohl někdo vydat. Absolutně toxická kniha o třech kamarádkách, jejichž kamarádství je dost pofidérní. A lituju všechny maminky, které to mylně koupí svým třináctiletým dcerám.

Oko Horusa. Kobieta, która została faraonem, Tom 3 (Oko Horusa, #3)O Maidens in Your Savage Season 1Czarodziejki.net #03 (Magical Girl Site, #3)Tokijský ghúl :re 1 (Tokyo Ghoul:re, #1)

Taky jsem stihla přečíst nějaké ty mangy. Série Oko Horusa byla láska na první pohled. Dostala jsem se úspěšně k trojce. A bylo to opět výborné. Královna Hatšepsut, která se snaží dostat na trůn i přesto, že je žena. Spousta intrik, láska, Egypt... Skvělý byl i první díl O Maidens in your Savage Season. Souběžně jsem koukala i na anime, takže jsem měla trochu vyspoilerováno. I tak je to ale skvělá série o hledání vlastní sexuality a dospívání. Doporučuji! Mahou Shoujo Site 3 pokračovalo ve stejném tempu jako první dva díly. Je to občas vážně dost disturbing, ale nějakým zvráceným způsobem se mi to líbí. První volume Tokijského ghúla :re byl okay. Pořád platí ale to, že nesnáším Kanekiho, a nepomůže mu ani změna identity. Jedinou světlou stránkou je jeho nový tým, ti jsou skvělý.

The Poppy War (The Poppy War, #1)Spoutávač (Divotvůrce, #4)The Sheikh's Defiant Bride (Sheikh Tycoons, #1)Wilder Girls

The Poppy War jsem rozdýchávala hodně dlouho. Jedna z nejlepších knih za minulý rok. Zajímavý fantasy svět, drsná badass hrdinka, která jde i přes mrtvoly a graficky popsané násilí. To chcete. Kam se hrabe Nikdynoc. Po nudnější trojce se Spoutávač dost rozjel. Bavila jsem se při objevování nového prostředí a seznamování s novými postavami. Určitě patří k jedněm z mých oblíbených dílů v sérii. The Sheik's Defiant Bride jsem četla v rámci #zhavecteni. A dusila jsem se smíchy od začátku do konce. Vážně, pokud se chcete pobavit, pak si tuhle Harlekýnku pořiďte. Z Wilder Girls jsem byla spíše zklamaná. Nápad skvělý, prostředí taky. Jeden z PoV byl však dost nudný a ten druhý, který mě zajímal, tam tolik nebyl. A ten otevřený konec taky nic moc.

Sever (The Chemical Garden, #3)Lark Ascending (Skylark, #3)War (The Four Horsemen, #2)Spolubydlící

V knihovně mi doma leželo dost nedočtených sérií. A to hlavně těch, které u nás kdysi nedovyšly. Takže jsem se je rozhodla pokořit. Jako první jsem dočetla Sever, třetí díl Zahrady nesmrtelnosti. I když jsem si první dva díly už nepamatovala, Sever byla celkem solidním završením série. Velká nuda, Linden chcípák během celé knihy, druhý love interest až v posledních dvou kapitolách... Well... To chcete. O dost lepší byla Lark Ascending, závěrečný díl Ptačího zpěvu. I když patřím do menšiny, které se série líbila, nedám na ni dopustit. Autorčin styl psaní je neskutečně kouzelný a Oren a Lark mají jeden z nejhezčích vztahů, které jsem v YA viděla. Od War jsem měla neskutečně velká očekávání. První díl Pestilence byl totiž jedna velká bomba. Bohužel trochu zklamání. Velká většina vztahu mezi hrdiny byla hlavně o sexu, a to na úkor následkům, které Válka coby Jezdec Apokalypsy přinesl. Spolubydlící byl první knihou, kterou jsem od Christiny Lauren četla. A jako dobrý. Očekávání jsem neměla, takže jsem byla příjemně překvapená.


Zrecenzované knihy


Cook Katie: My Little Pony 01: Návrat královny ChrysalisColfer: Srážka světůAndersonová Lily: Spolek nemrtvých holekLegrand Claire : Empirium 01: Furyborn
I Stop SomewhereMěsto padlých andělů (The Mortal Instruments, #4)SadieMá první láska
Spoutávač (Divotvůrce, #4)


Zhlédnuté filmy, seriály a anime


Poster undefined 
								Violet Evergarden (TV seriál)
							
						
					Poster undefined 
								Maturita duchů
							
						
					poster

Srpen byl na koukání docela bída. Jako první se mi povedlo dokoukat Violet Evergarden, což je naprosto dechberoucí kousek. Hlavně po té vizuální stránce. Brečela jsem, a to dost. Na Maturitu duchů jsem náhodně narazila na youtube. Už si moc nepamatuju, o co šlo, ale evidentně mě to bavilo. A pak Slunce je také hvězda... Bylo to okay, I guess. Četla jsem i knihu a kromě té insta love dobrý.

posterPoster undefined 
								Annabelle 3
							
						
					poster

Ashes in the snow jsou filmovou adaptací V šedých tónech od Ruty Sepetys. Nechápu, proč jsem s tím tak otálela, ale coby adaptace to bylo solidní. Kniha pořád lepší. Annabelle 3 byla k smíchu. Nevím, co se stalo, ale jde to s ní z kopce. The Nurse je pak několikaminutový filmík o slepé dívce, která poprvé v životě bude vidět. Ale za jakou cenu...


A jaký byl váš srpen? :) 

Žádné komentáře :

Okomentovat